piątek, 7 czerwca 2013

Porządki i książki na sprzedaż:)

Oczywiście, gdy nie chce się usiąść do pisania magisterki najlepiej wymyślić sprzątanie, wtedy nawet mycie okien jest przyjemnością. Czas mnie goni w przyszły piątek muszę oddać część teoretyczną, został mi jeden podrozdział... Może dam radę...

W każdym bądź razie... Tak, zaczęłam robić generalne porządki!
Wyrzuciłam wszystko z szafek, zrobiłam sort i przedstawiam spis książek które chętnie sprzedam:)

Kontakt: poziomeczki@interia.pl

1.B.Tracy - "Wzbogać się na swój własny sposób" nowa twarda okładka 20zł
2.książka w języku angielskim "Sushi for beginners" Marian Kayes, używana, stan bardzo dobry, 9zł
3.ksiązka dla dzieci "Toliny" nowa twarda okładka, 25zł
4.B. FORSHAW STEG LARSSON - MĘŻCZYZNA, KTÓRY ODSZEDŁ za wcześnie, ksiązka jest nowa, 14zł
5.Książka w j. angielskim Danielle Steel "Mirror Image", stan bardzo dobry, 7zł
6.Książka w j. angielskim Robin Cook, "Fatal Cure", stan bardzo dobry 7zł
7. 4 książki w jednej: "Puste krzesło" J. Deaver, "Przesilenie zimowe" R.Pilcher, "12 w skali Beauforta" J.Thayer, "Farma nad wydmami" S.Wilson, nowa, 12zł
8. Jeremy Clarkson "Doprowadzony do szału" stan idealny, 25zł











Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy i sprawia mi ogromna satysfkację z tworzenia tej strony! Dziękuje!