niedziela, 4 sierpnia 2013

Sprawozdanie z wyjazdu - Alanya, Sea Sight Hotel

Już od kilkunastu dni zamierzałam się z dodaniem postu o naszych wakacjach w Turcji
Byliśmy w Alanyi, chyba najpopularniejszym wśród Polaków tureckim kurorcie.
Był to tygodniowy wyjazd z biurem WEZYR, przebywaliśmy w hotelu Sea Sigh Hotel
Przy wyborze hotelu kierowaliśmy się głownie opiniami ze strony Holidaycheck i rzeczywiście oceny i komentarze się sprawdziły
Jeśli chodzi o sam hotel, mieliśmy super położenie - 200metrów od plaży, więc wystarczyło 5 minut by znaleźć się nad morzem:)
A oto widok z naszego balkonu



A to zdjęcie basenu:)

Ogólnie jesteśmy zadowoleni z wakacji. Pokoje czyste, zadbane, hotel zbudowany w 2007 roku więc wszystko w bardzo dobrym stanie. Bardzo miła obsługa, pomocna:)
Jedynym mankamentem było jedzenie....
Jak dla mnie wszystko było niedoprawione, mdłe o identycznym smaku.
Ja z córcią jadłyśmy tylko pieczywo, frytki, owoce. To była nasza dieta...
Myślałam, że posmakuje regionalnych dań, ale i tak wszytsko smakowało tak samo.
Ogólnie hotel oceniam 8/10
Minusem było również to, iż o 7 30 było trzeba zając leżak, bo potem nie było już szans na cokolwiek wolnego. Ale słyszałam, że tak jest w każdym hotelu(nie wiem ile w tym prawdy)
Ogólnie hotel godny polecenia. Nieduży na około 150 osób (dla mnie to zaleta, nie chciałam jechać do molocha, gdzie można się zwyczajnie zgubić)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy i sprawia mi ogromna satysfkację z tworzenia tej strony! Dziękuje!