środa, 29 stycznia 2014

Alexandra Potter - "Kim jest ta dziewczyna?"

Dzięki Bogu, że istnieją ferie!
Wreszcie nadrabiam zaległości w czytaniu:)

Z Alexandrą Potter miałam do czynienia raz - gdy czytałam jej "Ostrożnie z marzeniami". Tamta książka bardzo mi się podobała, chociaż nie była może zbyt wysokich lotów. Ale czy zawsze musimy czytać mega ambitne rzeczy?? Czasem trzeba zrobić coś dla swojej przyjemności, a nie tylko dla mózgu:)

Książkę wyhaczyłam w Realu na wyprzedaży za 9,99zł :D :D
Opis książki:
Pewnego dnia, jadąc do pracy, Charlotte dostrzega swojego starego pomarańczowego garbusa, który niedawno trafił na złom. Za kierownicą siedzi dziewczyna do złudzenia przypominająca ją samą sprzed dziesięciu lat. Ku swemu zdumieniu, Charlotte konstatuje, że wpadła w czasową pętlę. I postanawia to wykorzystać!

Miło spędziłam czas z tą książką. Wystarczy czytać, nie trzeba nadwyrężać mózgu. Chociaż może jednak??
Bo czytając sama zaczęłam się zastanawiać jakie dobre rady dałabym młodszej wersji samej mnie...
Jakich błędów bym nie popełniła?
A których rzeczy wcale nie żałuje...
Bez tej lektury pewnie nie naszłoby mnie na takie retrospekcje:D
Ale tak na serio to Pani Potter tworzy boheterki, z którymi każda z nas gdzieś tam może się utożsamić, zawsze znajdziemy w jej książkach cząstkę nas i naszych problemów.
Polecam tą ksiażkę z pełną odpowiedzialności:)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy i sprawia mi ogromna satysfkację z tworzenia tej strony! Dziękuje!