sobota, 30 maja 2015

Moja wygrana!

Po raz pierwszy coś wygrałam i to zupełnie niespodziewanie:D
Otóż weszłam któregoś dnia w zeszłym tygodniu na stronę sledzimykonkursy.pl i kliknęłam w pierwszy lepszy.

Napisz za co najbardziej podziwiasz swojego tatę.

A, mówię - ryzyk fizyk, bez nastawiania się odpowiedziałam na pytanie. Napisałam, że podziwiam go za to, że przez 6 lat próbował bezskutecznie nauczyć mnie jazdy na rowerze i nie poddał się, aż w wieku 13 lat wsiadłam i pojechałam.

Wczoraj patrzę w skrzynkę pocztową, a tam czeka na mnie książka. Gdy tylko przeczytam ją z moją Zuzą ( jest to książka z opowiadaniami dla dzieci) na pewno Wam zrecenzuje. 

Nawet nie wiecie jak ten drobiazg poprawił mi humor.

Poza tym z innej beczki, to już połowa mojej ciąży. Wreszcie zaczynam normalnie funkcjonować, choć mój biust niedługo chyba eksploduje :)

Przede mną najtrudniejszy wtorek w tym roku - zebranie z rodzicami, na którym powiem o moim stanie. Oby mnie nie zjedli....

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy i sprawia mi ogromna satysfkację z tworzenia tej strony! Dziękuje!