czwartek, 18 czerwca 2015

Bond(a), Kasia Bonda

Ostatnio przeglądałam listę bestsellerów na stronie Empiku, wśród nich natknęłam się na kryminały Kasi Bondy. Niestety nie miałam czasu na czytanie więc nie zamówiłam nic, ale nazwisko utknęło w pamięci.

Wczoraj wieczorem znajdując 5 minut między pisaniem świadectw a wypełnianiem arkusza samooceny przeczytała pierwszy artykuł z najnowszego Nowego Stylu. Najpierw w oczy rzuciła mi się piękna kobieta, nie kojarzyłam jej twarzy, ale miała w sobie COŚ. 
Tak to była Pani Kasia Bonda. 

Piękna blondynka udzieliła wciągającego i ciekawego wywiadu mojej ulubionej gazecie. Z przejęciem czytałam o jej marzeniach o pisaniu, o cięższych chwilach i o chwilach weny. I teraz wiem na 100% -  zaraz po zakończeniu roku lęcę do Manufaktury po jej książkę. Po prostu czuję pismo nosem - będzie dobrze!

A może czytaliście już jakiś jej kryminał??

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy i sprawia mi ogromna satysfkację z tworzenia tej strony! Dziękuje!