Czekoladowe babeczki, które zawsze się udają.

by - wtorek, sierpnia 04, 2015

Mimo wielkiego upału, a więc i również mojego niezbyt dobrego samopoczucia ciążowego musiałam coś wymodzić.

Właśnie zawiozłam moją córkę na babski zjazd dziewczyn ze szkoły!
Stwierdziłam, że z tak bez niczego nie wypuszczę dziecka z domu. 
Tak więc, wykorzystałam sprawdzony przepis na babeczki czekoladowe z cynamonową nutą, które udadzą się nawet największej kuchennej niedorajdzie! Serio!

Są wilgotne, pyszne, pachnące po prostu delicious:D



A oto dzielę się z wami przepisem:
2 jajka
mniej niż szklanka cukru
2 szklanki mąki
1/2 szklanki oleju
szklanka mleka
łyżeczka proszku do pieczenia
łyżeczka sodki oczyszczonej
1/2 słoiczka dowolnego dżemu
łyżeczka cynamonu
2 łyżki kakao

I tutaj zaczyna się zabawa.
Wyciągamy mikser/ robot kuchenny....
Pierwsze co, ucieramy na gładką masę jajka z cukrem.
Resztę składników dodajemy już w dowolnej kolejności.
Niekoniecznie jak mówią mamy i babcie: mąka na końcu.
Jakkolwiek nie zrobicie i tak się uda.
Słowo honoru!
Z takiej porcji wychodzi około 20-22 babeczek.
Tak więc, możecie uszczęśliwić wiele wygłodniałych mordek:D

Podobne wpisy

0 komentarze