poniedziałek, 30 listopada 2015

Konkurs, czyli oddam książkę w dobre ręce ;)

Pewnego dnia, jadąc do pracy, Charlotte dostrzega swojego starego pomarańczowego garbusa, który niedawno trafił na złom. Za kierownicą siedzi dziewczyna do złudzenia przypominająca ją samą sprzed dziesięciu lat. Ku swemu zdumieniu, Charlotte konstatuje, że wpadła w czasową pętlę. I postanawia to wykorzystać! 

Kochane ja już przeczytałam tą książkę, moją opinię na jej temat znajdziecie tu
http://degustatorka.blogspot.com/2014/01/alexandra-potter-kim-jest-ta-dziewczyna.html

Teraz robię porządki na półkach i chętnie oddam książkę w dobre ręce :)
Wystarczy, że w komentarzu napiszesz co byś doradziła samej sobie, gdybyś tak jak bohaterka spotkała siebie sprzed 10 lat :)
Nie zapomnij zostawić również swojego meila, żebym się z Toba skontaktowała :D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy i sprawia mi ogromna satysfkację z tworzenia tej strony! Dziękuje!