sobota, 5 marca 2016

Jak dzieciak, czyli jump 4 fit!

Jmp for fit to całkiem nowa odmiana ćwiczeń pomagających nam w osiągnięciu wymarzonej sylwetki. Gdy tylko zobaczyłam to zdjęcie na stronie mojej siłowni, wiedziałam, że muszę wypróbować to cudo. W końcu, kto nie chciałby poczuć się znowu jak dziecko? A jeśli przy okazji można spalić kalorie, Super!


https://www.facebook.com/stacjanowasol/?fref=ts

Więc wybrałam się, zabrałam wodę, ręcznik czyli mój niezbędnik i wyruszyłam!

Pierwsza rzecz która bardzo mnie zdziwiłam to to, jak szybko można się zmęczyć, a nasza instruktorka narzuciła niezłe tempo i dodatkowo upominała "wysoko kolana"!

Ten rodzaj zmęczenia, jest jednak zmęczeniem cudownym (zresztą tak jak przy zumbie). Kocham zajęcia, gdzie oprócz tego, że pozbywam się ciążowego brzucha, dodatkowo mam banana na buzi! Bo chyba o to chodzi, żeby ćwiczenia nie kojarzyły nam się z bólem i zakwasami, ale z przyjemnością!

Dla wszystkich, którzy obawiają się, że nie dadzą rady, że to skomplikowane...
Ćwiczenia są dziecinnie proste, ale jednak instensywne! Podobno podczas jednych zajęć można zgubić  nawet 800 kcal! Czy to nie brzmi cudownie?

Jeśli tylko wasza siłownia oferuje takie zajęcia, spróbujcie koniecznie, tym bardziej, jeśli za Wami ciężki dzień w pracy, albo ogólny dołek. Poprawa humoru gwarantowana!

Trampoliny nadchodzę jutro!

 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy i sprawia mi ogromna satysfkację z tworzenia tej strony! Dziękuje!