środa, 20 kwietnia 2016

Konkurs! Komu, komu, bo idę do domu?!

Niedawno zamieściłam na blogu recenzję książki mojej ukochanej Tess Gerritsen

TU

Książki nie mieszczą się już na moich półkach, dlatego zdecydowałam się przekazać książkę dalej!
Jak ją zdobyć?





Wystarczy w komentarzu napisać kto jest waszym ulubionym autorem kryminałów i dlaczego... 

Oprócz tego zostawcie do siebie meila, żeby łatwiej mi się było z Wami skontaktować, w razie ewentualnej wygranej. 
Ze wszystkich komentarzy wybiorę 5 najciekawszych, z których moja Zuzka wylosuje jeden.
Konkurs trwa do soboty, do godziny 20:00
  
Będzie mi również niezwykle miło, jeśli polubicie mój fanpage na FB:)

No, to Kochani!
Zaczynamy!!!

15 komentarzy :

  1. Witanko: -)

    Nie mam jednego ulubionego autora kryminałów...

    Po prostu KOCHAM literaturę wszelakiego rodzaju.:-)

    Pozdrawiam cieplutko
    życząc miłego wieczorku :-)

    Ania Wołejszo-Pukiel
    anna.wolejszo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Becketta! Ma wszystko czego potrzebuje. Wspaniałego bohatera , intrygi i elementy zaskoczenia. Potrafi mnie wzruszyć i wbić w fotel. Potrafi sprawić , że przypalę ryż... :)

    Magda
    magdkos@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciężko jest wybrać ulubieńca wśród tylu wspaniałych autorów. Bardzo cenię sobie twórczość Harlana Cobena. Na półkach posiadam kilka jego pozycji i cztając je nigdy się nie zawiodłam, za każdym razem z zapartym tchem brnęłam przez kolejne rozdziały nie mogąc doczekać się co nastąpi dalej i jak rozwiążą się wszystkie zagadki. Pomimo iż za kazdym razem snułam pewne przypuszczenia, wyobrażałam sobie dalsze losy bohaterów i zakończenie, za każdym razem byłam zaskoczona zwrotem akcji.
    Pozdrawiam wszystkich książkoholików, monikaa_0207@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj uwielbiam Stiega Larssona szwedzkiego pisarza który juz niestety nie żyje... zmarł mlodo a zostal dopiero doceniony po śmierci.. gdyby dozyl swojego sukcesu to by pewnie wydał kolejne rewelacyjne kryminały! A tak to seria Millenium jest rewelacyjna! Chociaz inni autorzy jak np Coben czy Child tez należą do czołówki naprawde dobrych pisarzy ;) ale to jest moje skromne zdanie ;)
    Pozdrawiam autorkę blogu i wszystkich moli książkowych ! ;)
    przytulacha@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czytałaś kontynuację Millenium??
      U mnie recenzja
      http://degustatorka.blogspot.com/2016/01/david-lagercrantz-co-nas-nie-zabije.html

      Usuń
  5. Oj uwielbiam Stiega Larssona szwedzkiego pisarza który juz niestety nie żyje... zmarł mlodo a zostal dopiero doceniony po śmierci.. gdyby dozyl swojego sukcesu to by pewnie wydał kolejne rewelacyjne kryminały! A tak to seria Millenium jest rewelacyjna! Chociaz inni autorzy jak np Coben czy Child tez należą do czołówki naprawde dobrych pisarzy ;) ale to jest moje skromne zdanie ;)
    Pozdrawiam autorkę blogu i wszystkich moli książkowych ! ;)
    przytulacha@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie zdecydowanie Tess Gerritsen.Postacie jej książek w szczególności Jane Rizzoli i Maura Isles niejednokrotnie dają przykład kobiecej siły a książki trzymają w napięciu od samego początku do końca.Ciężko jest się oderwać od jej lektur.Każda historia jaką przedstawia jest jedyna i niepowtarzalna.
    Pozdrawiam wszystkich i trzymam kciuki!;)
    magdalenamajewsk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężko wybrać jednego jedynego... Coben, Gerritsen, Läckberg, Beckett, Nesbo a nawet nasz polska pisarka Bonda... Kazdy z nich pisze w inny sposob, ale ciekawy sposób. W kryminalach szukam dreszczyku, emocji i elementu zaskoczenia. Gdy juz jestes pewny kto jest przestepca a na ostatniej stronie jest zadkoczenie bo nie tylko to , ze nie jest to osoba którą podejrzewamy ale osoba której nawet nie braliśmy pod uwagę:)
    Pozdrawiam

    nicol196@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ulubiony autor kryminałów to Stieg Larsson. Jego "dziewczyna która igrała z ogniem" była pierwszą książką którą przeczytałam po poleceniu przez kogoś (nigdy tego nie robię). Zakochałam się w tej książce i całej serii. Każda książka to nieprzespane 2 noce, ale każda minuta czytania była tego warta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moją ulubioną autorką kryminałów jest Agatha Christie. Dlaczego? Bo to przygody Herkulesa Poirota były moim pierwszym zetknięciem się z kryminałami i mam do nich bardzo duży sentyment.:)
    Mail: silwana2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja przygoda z kryminałami nie jest zbyt obszerna, musi być naprawdę dobry aby mnie zainteresował. Zdecydowanie przypadły mi do gustu książki Agathy Christie i jej "Morderswtowo w Orient Expresie" albo "Śmierć w chmurach" , podoba mi się za równo jej styl jak i kliamt, czytelnik musi ruszyć głową, żeby rozwiązać zagadkę.
    Drugim który mnie zaintrygował był Jan Seghers za swoją „Pannę młodą w śniegu” tworzy on o kryminały na serio – mroczne, niepokojące, o gęstej atmosferze i wciągających zazwyczaj intrygach.
    Muszę nieśmiało przyznać że Tess Gerritsen jeszcze nie czytałam.

    e-mail : iza1989@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przepraszam za błędy to wina telefonu i szybkiego pisania :D

      Usuń
  11. Ja nie czytam kryminałów za to moj tata czyta i uwielbia Agate Christie. Pamiętam w domowej biblioteczce mieliśmy tego bardzo dużo. Ja natomiast uwielbiam książki z życia wzięte jak płacz niemymi łzami czy Emma i ja

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy i sprawia mi ogromna satysfkację z tworzenia tej strony! Dziękuje!