Stosik, czyli ciekawe kiedy ja to przeczytam :D

by - czwartek, maja 19, 2016

Dzisiaj skumulowało się moje książkowe szczęście. Tak to chyba można nazwać... Dostałam trzy paczki z wydawnictw, tak więc masa czytania przede mną!



No to jedziemy od góry:

1. Robert Galbraith - "Jedwabnik", wyd.Dolnośląskie, książka kupiona.
 Kontynuuję moją przygodę z Kate Rowling pod przykrywką pseudonimu! Czy "Jedwabnik" dorówna "Wołaniu kukułki"?

2. Olga Rudnicka - "Diabli nadali", wyd.Prószyński i S-ka, książka pożyczona
Tak bardzo spodobała mi się "Lilith", że nie mogłam odmówić sobie przyjemności sięgnięcia po kolejne książki Rudnickiej.

3. Sara Mannheimer - "Poziom zero", egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Uniwersytetu Jagiellońskiego
Powieść Sary Mannheimer to poetycka historia o tym, jak pewna kobieta próbuje poskromić rzeczywistość i stworzyć znaczenie.
Z pomocą nieco trudnego przewodnika, jakim jest Stopień zero pisania Rolanda Barthes’a, stara się zbliżyć
do istoty światowej literatury. Poziom zero to także przepiękny opis „straconego” życia.
Okazuje się, że brak i smutek potrafią być siłą, która sprawia, że człowiek poświęca się literaturze.



4.Diana Palmer - "Ukryte uczucia", egzemplarz recenzencki od Harper Collins
Zapowiada się łzawe romansidło o źle ulokowanych uczuciach przyrodniego rodzeństwa. Zobaczymy co z tego będzie...

5. Łukasz Orbitowski - "Wigilijne psy", egzemplarz recenzencki od SQN
Kultowe opowieści Łukasza Orbitowskiego.
Niewyjaśnione samobójstwa taksówkarzy. Droga widziana tylko przez nielicznych. Spalony blok z lokatorem, którego nie powinno w nim być. Przekręt wystawiający przyjaźń na próbę. Przesyłka na zawsze odmieniająca życie doręczyciela…

Podobne wpisy

2 komentarze