środa, 1 czerwca 2016

Canpol - Zgłoszenie do blogosfery, oby się udało!

Myślę, że każda polska mama zna firmę Canpol...
Na pewno choć raz kupowała jakikolwiek produkt z ich logo. Produkty Canpolu są z mamami już od wielu lat, poza tym są łatwo dostępne i mają przyzwoite ceny i dobrą jakość.
Czemu o tym wspominam?

Robię to ponieważ firma Canpol w bardzo ciekawy sposób współpracuje z mamusiami-blogerkami.
Jak? Tworząc Blogosferę, czyli miejsce gdzie my blogowe mamy zgłaszamy się do chęci testowania ich produktów oraz organizowania konkursów na naszych stronach.
Co jest w tym wszystkim najfajniejsze?
A, no to, że wszystkie mamy mają szansę!
Do każdego testu i konkursu wytypowana jest dana liczba mam. To naprawdę fajna sprawa!

W tej edycji testowania, są do zgarnięcia i przetestowania jest zestaw "Kolorowe zwierzęta", na którego składają się między innymi: butelki, śliniaki i słodki termosik.
Mam nadzieję, że mi się uda!

Wszystkim mamom, które Blogosfery Canpolu jeszcze nie znają, szczerze ją polecam i przekierowuje bezpośrednio do strony!

Blogosfera Canpol

 

2 komentarze :

  1. my również się zglosiliśmy :)
    obsereuje, zapraszam do nas https://zuzienkaimamak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy i sprawia mi ogromna satysfkację z tworzenia tej strony! Dziękuje!