poniedziałek, 27 czerwca 2016

Tarta z mascarpone i truskawkami

Sezon na truskawki w pełni. Trzeba korzystać póki są i robić pyszne desery. Ja proponuję Wam dzisiaj tartę na punkcie której oszalejecie! Bajkowo smakuje i apetycznie wygląda. Czego chcieć więcej??



herbatnikowy spód:
200g herbatników (ja wybrałam te pełnoziarniste)
ok 130-150g masła

Herbatniki rozgniatamy możliwie drobno. Roztapiamy masło, które następnie mieszamy z herbatnikami. Naszą herbatnikową papę rozkładamy równomiernie na spód blachy od tarty. Ugniatamy.

serkowa masa:
250g serka mascarpone
200ml dobrze schłodzonej śmietanki 30%
2-3 łyżki cukru pudru (w zależności od upodobań)
ok 400g truskawek

Ucieramy serek z cukrem pudrem  na jednolitą masę, a śmietankę ubijamy. Dodajemy śmietankę do serka i delikatnie mieszamy wszystko razem. Rozprowadzamy na naszym herbatnikowym spodzie. Wierzch ozdabiamy dowolnie truskawkami bądź innymi owocami. Wstawiamy do lodówki.

Po tym wszystkim następuje część najprzyjemniejsza: KONSUMPCJA!

Życzę smacznego!

4 komentarze :

  1. Wygląda przepysznie! Niestety sezon na truskawki się skończył, ale wydaje mi się , ze z bananem tarta też byłaby dobra:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna nazwa bloga. Przepis cudny również, ale nazwa...
    Ja również mam blog o przepisach i książkach, ale nazwa jest od przepisów :P

    http://przepisynawidelcu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz pysznie:) Chętnie zrobię taką tartę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi cudownie. :) Zapraszam do siebie.   https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy i sprawia mi ogromna satysfkację z tworzenia tej strony! Dziękuje!