My Little Pony - "Sztuka improwizacji"

by - środa, września 07, 2016


Chyba każda znana mi dziewczynka kocha My Little Pony! Moja Zuzka oszalała na punkcie kucyków mając 3 latka. Od tej pory zostałam skazana na kupno gazetek, kolorowanek, figurek i innych gadżetów. Przez lata wiele się zmieniło, ale miłość do kucykowych przyjaciółek nie minęła.  To przez Rarity moja córka zapragnęła zostać w przyszłości projektantką mody, tworzy własne projekty i podąża tą drogą.

To właśnie Rarity jest bohaterką książeczki dla dzieci wydawnictwa Egmont, którą chcę Wam dzisiaj zaprezentować. Książeczka ma formę teczki, w środku czekają na nasze pociechy naklejki do uzupełniania tekstu, a największą frajdą będzie pewnie śliczna, brokatowa figurka Rarity dołączona do publikacji!



"Sztuka improwizacji" to historia, o Letnim Obozie Artystycznym, w jakim wzięła udział Rarity. Miała ona za zadanie nauczyć inne kucyki sztuki projektowania ubioru. Zamieszkała w namiocie razem ze słynną aktorką, miłośniczką jej strojów. Jak się jednak szybko okazało współlokatorki są jak ogień i woda, jak dzień i noc. Rarity wszystko ma dokładnie zaplanowane, poukładane. Jest pedantką i idealistką. Za to, Lively Roll świetnie odnajduje się w swoim artystycznym nieładzie, potrafi działać pod wpływem impulsu oraz, co najważniejsze świetnie radzi sobie z improwizacją, która dla Rarity jest czarną magią. Czy obydwa kucyki będą w stanie się ze sobą dogadać? Czy stworzą idealną suknię dla aktorki? Oraz czy będą potrafiły czerpać od siebie wiedzę?  Wasze córki na pewno chętnie same się o tym przekonają!


Bardzo miło zaskoczyło mnie to, że historia kucyków niesie ze sobą coś więcej niż kolorowe ogony. "Sztuka improwizacji" to mądra i fajnie opowiedziana rzecz o różnorodności charakterów, o tym, że nie można zapomnieć o sensie swojej pasji i o tym, że czasem trzeba dać się ponieść emocjom i spróbować improwizować. W życiu nie da się wszystkiego zaplanować od A do Z! I kucyki dobrze o tym wiedzą.

Naklejki do wklejania w odpowiednie luki w tekście dodatkowo angażuje dziecko i koncentruje je na treści książeczki.



Kolejną rzeczą, która miło mnie zaskoczyła była świetna jakość dołączonej zabawki. Zuza ma wiele kupionych przeze mnie figurek kucyków. Figurka brokatowej Rarity jest z tego samego materiału i takiej samej wysokiej jakości, jak pozostałe okazy z kolekcji mojej córki.

Wydawnictwo Egmont oprócz "Sztuki improwizacji" przygotowało jeszcze 3 opowieści z serii o kucykach. Tym razem ich bohaterkami są: Pinkie Pie, Twilight Sparkle oraz Fluttershy!




Za egzemplarz książeczki dziękujemy wydawnictwu:


Podobne wpisy

2 komentarze