sobota, 1 października 2016

Johanna Basford - " "Zaczarowany las"

Mimo, że czasu na takie przyjemności jak kolorowanie mam coraz mniej, nadal zaopatruję się w nowe okazy. Ostatni mój zakup to właśnie "Zaczarowany las", pierwsza publikacja królowej kolorowanek Johanny Basford.



Las to magiczne miejsce. Uwielbiam jesień w lesie, kiedy wkoło unosi się zapach grzybni, a liście drzew mają miliony kolorów. Co jednak dzieje się w lesie, kiedy nie ma w nim ludzi? Spróbujcie to sobie wyobrazić... To właśnie las stał się inspiracją dla pierwszej kolorowanki Johanny Basford.Uwielbiam jej kunszt, wyczucie estetyki i fantazję. Uważam, że tworzy najpiękniejsze kolorowanki dla dorosłych. (P.S pod koniec października wychodzi jej najnowsze dzieło Magiczna Dżungla).




W "Zaczarowanym lesie" znajdziecie nie tylko typowe leśne motywy, jak liście czy zwierzęta, ale również całe mnóstwo prawdziwie magicznych rysunków.



Niestety wydawnictwo po raz kolejny nie postarało się o jakość papieru. Mogłoby być o wiele lepiej. Wiem, jednak, że jeśli ktoś posiada dobre kredki lub cienkopisy uczyni tu cuda. Nawet moje skromne kolorowanie tych pięknych obrazków nadaje im życia i zamienia je w małe dzieła sztuki.

Czy dla Was Johanna również jest królową kolorowanek? Która z jej kolorowanek jest dla Was najpiękniejsza? Posiadam wszystkie, ale dla mnie "Zaczarowany las" stał się numerem jeden!

 

5 komentarzy :

  1. Ja niestety znawczynią sztuk plastycznych nie jestem i talentu artystycznego nie posiadam. Jednak to co widzę na fotografiach w Twoim wpisie jest po prostu piękne :D
    Pozdrawiam serdecznie i dużo czasu na ową przyjemność ;)
    Na planecie Małego Księcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają jak moje kolorowanki z dzieciństwa. Relaks gwarantowany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie :) my z córka lubimy takie kolorowanki, choc ostatnio rzadko nam się zdarza tak spędzac czas....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na kolorowanie również ostatnio mam coraz mniej czasu. Michalina staje się coraz bardziej absorbująca.

      Usuń

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy i sprawia mi ogromna satysfkację z tworzenia tej strony! Dziękuje!