piątek, 18 listopada 2016

Naucz się czytać z Martynką!

Dzisiaj coś dla tych milusińskich, którzy swoją przygodę z książkami dopiero zaczynają. Seria o Martynce to już pozycja kultowa, szczególnie wśród dziewczynek. Wydawnictwo Papilon postanowiło wydać małe, krótkie książeczki z dużą czcionką dla początkujących czytelników. Dzisiaj przedstawimy Wam dwie z nich! Zapraszamy!


Martynka. W samolocie. Zaczynam czytać z Martynką

Martynka leci do Włoch. Razem z mamą i swoim ukochanym pieskiem. Dla dziewczynki to zupełnie nowa sytuacja, nic więc dziwnego, że wszystko ją ciekawi i ekscytuje. Książeczka opisuje nam pobyt Martynki na lotnisku i wszystko się tam dzieje oraz lot, aż do momentu wylądowania na miejscu.


 

 

Martynka. Mój królewicz. Zaczynam czytać z Martynką

Tym razem Martynka jest w Wenecji, gdzie odbywa się karnawał. Dziewczynka przebrana jest za piękną księżniczkę i pośród weneckich kanałów przeżywa cudowną przygodę podczas, której poznaje tajemniczego królewicza.








Opowieści o uroczej dziewczynce, Martynce mają rzesze fanów na całym świecie. Wszystkie części serii mają niepowtarzalny urok, który daje zaczarować nie tylko małe dziewczynki, ale również ich mamy (czego jestem świetnym przykładem). Martynka to dziewczęcy ideał: grzeczna, kocha zwierzęta, pomocna, o wielkim sercu.
Książki o Martynce to jednak nie tylko treść, ale również cudne, niepowtarzalne ilustracje. Można się w nich zakochać.

Książeczki z serii Zaczynam czytać z Martynką są idealne do nauki czytania. Na każdej ze stron znajduje się nieduża ilość tekstu o bardzo dużej czcionce. Krótki, o prostej budowie fonetycznej, pozbawiony dwuznaków oraz z niewielką liczbą zmiękczeń tekst, a także duże litery ułatwiające czytanie i pojedyncze, nieskomplikowane zdania sprawiają, że dzieci szybko i chętnie uczą się czytać.


Książeczki mają format zeszyciku i są bardzo ładnie wydane. Mają lekko utwardzoną okładkę, a na pierwszej stronie miejsce na wpis do kogo należy książeczka.

Kto raz przeczyta opowieść o Martynce, ten na pewno zaprzyjaźni się z nią na dłużej! Polecamy!

Rodzaj: dla dzieci/ 5+
wydawnictwo: Papilon

Za egzemplarze dziękujemy wydawnictwu


 


4 komentarze :

  1. Uwielbiałam Martynkę jako dziecko i czytałam ją swoim!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo je lubię i moje uczennice też. Szkoda, że nie ma podobnej serii dla chlopcow- taniej ale interesującej z ładnymi obrazkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jeszcze nie pora na takie książeczki, ale widziałam je u koleżanki, która ma starsze dziecko. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie znam tej pozycji, ale rośnie mi mała dziewczynka, więc muszę o niej pamiętać:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy i sprawia mi ogromna satysfkację z tworzenia tej strony! Dziękuje!