Wyzwanie Czytelnicze 2017 Literatura Faktu Zapraszam

by - poniedziałek, grudnia 19, 2016

Jeśli jesteście u mnie nie po raz pierwszy, to wiecie z pewnością, że obok kryminału, moim ulubionym gatunkiem książek jest literatura faktu. Cieszy to, że coraz więcej dziennikarzy, reportażystów tworzy naprawdę dobre książki z tego gatunku i porusza ważne problem społeczne. Przeglądając jednak różne blogi czytelnicze niezbyt często trafiam na recenzje takich książek. Dlatego też z wielką przyjemnością mam okazję ogłosić Wam moje pierwsze blogowe Wyzwanie czytelnicze 2017! Mam nadzieję, że zbierze się grupka osób, które wezmą w nim udział. Szczegóły poniżej. Zapraszam.


Na czym polega wyzwanie czytelnicze  2017 u Pożeram Strony?

 




Jak pewnie domyślacie się ze wstępu, czytamy jak najwięcej książek z gatunku literatury faktu.

1.    Do gatunku literatury faktu zaliczamy: biografie, autobiografie, zbiory reportaży, dzienniki, pamiętniki, ale również książki podróżnicze
2.    Wyzwanie trwa cały rok 2017 i można do niego dołączyć w każdej chwili
3.    Jeśli chcesz podjąć wyzwanie zostaw po sobie komentarz, nie zapomnij podać nazwy bloga lub nazwy konta na lubimyczytać.pl
4.    Listę uczestników ogłoszę 31 grudnia 2016
5.    Jeśli uczestnik przeczyta i napisze recenzje książki z gatunku literatury faktu, niech podeślę mi linka do niej na meila degustatorka5@gmail.com
6.    Każdego pierwszego dnia miesiąca będę tworzyła wpis podsumowujący wyzwanie, gdzie umieszczę również linki do Waszych recenzji.
7.    Moje wyzwanie przewiduje nagrodę dla osoby, która w roku 2017 przeczyta najwięcej książek z tego gatunku. Cóż to za nagroda? Osoba ta będzie mogła wybrać sobie dowolną książkę, którą ode mnie dostanie. Oprócz tego można spodziewać się niespodzianki od Pożeram Strony :D
8.    Jeśli na Instagramie lub Facebooku będziecie dodawać zdjęcia książek, biorących udział w wyzwaniu, otagujcie je #wyzwanie2017pozeramstrony
9.    Poniżej znajdziecie banner do pobrania. Zapraszajcie znajomych, czym nas więcej tym lepiej.
10.                   Startujemy z Nowym Rokiem!














 


Podobne wpisy

2 komentarze