Zdjęciowy misz masz - kwiecień na Instagramie

by - środa, maja 03, 2017

Jak tam Wasza majówka? Mam nadzieję, że lepiej niż moja. Dlaczego? Zuza od trzech dni leży w łóżku z anginą i temperaturą 39stopni, Michalina rozrabia jak zwykle, a my podbijamy markety budowlane (od poniedziałku zaczynamy remont). Dzisiaj jednak postanowiłam przygotować posta, żeby nie zapuścić tego mojego bloga. Przed Wami mix instagramowych zdjeć z kwietnia. 

 

 

 

W moim ogródeczku..

 


Zuzia uwielbia prace na świeżym powietrzu, jednocześnie nienawidząc sprzątania w domu. W ogródku u babci ma nawet swoje grządki, gdzie niedługo urosną piękne rzodkiewki, fasola i szczypiorek. Bądź jak Zuza, bądź eko!



Hit!



Od zawsze wiadomo, że na powietrzu każde jedzenie smakuje najlepiej.



Deska



Gdy Zuzia zaczęła uczęszczać na zajęcia z decoupage nie pomyślałam nawet, że zacznie tworzyć takie cuda.


Ulubiona półka



Nie wiem ile w domu posiadamy książek. Nie liczę. Jednak zarówno ja jak i Zuza mamy swoje ululbione serie. Na zdjęciu ukochana Nela i prawie cała kolekcja Poczytaj mi mamo!



Najpiękniejsza



To zdecydowanie najpiękniejsza zakładka w naszej kolekcji. Zuzka dostała ją od Zająca z okazji Wielkanocy. Mam farta, bo mi ją pożyczyła...



Mnommnommnom!


 Od czasu do czasu nawet mi zdarza się upiec domowe kruche ciasteczka. Tym razem zdecydowałyśmy z Zuzą, że foremki wiewióry będą najsmaczniejsze!



Relaks




Czasem zdarza mi się zamiast książki sięgnąć po ulubiony magazyn. Cenię Twój Styl za dobre wywiady, genialne felietony, choć ubolewam nad ilością reklam...


Konik!



Oto dzieło mojej Zuzki, cudny konik morski. Uważam, że wyszedł jej genialnie. 


Kocham



Kocham moje dzieci. Najbardziej gdy śpią!


Przypominam Wam, że na IG można mnie znaleźć jako @pozeramstrony.

Póki co, życzę Wam udanego ostatniego dnia  majówki, a ja lecę czytać oczywiście!

Podobne wpisy

0 komentarze