sobota, 8 lipca 2017

KONKURS - Wygraj "Ja Wersja 2.0"

Pisałam Wam wczoraj o dosyć nietypowym poradniku, jakim jest "Ja wersja 2.0". Tak się składa, że mam jeden wolny egzemplarz, który bardzo chętnie puszczę w świat. Zapraszam Was więc na konkurs. 

 

 

 

Regulamin konkursu:

 

1. Konkurs odbywa się wyłącznie na blogu, liczą się jedynie odpowiedzi pozostawione w komentarzach pod tym wpisem (dodałam opcję komentowania jako gość, więc spokojnie każdy da radę)

2. Rozdanie trwa od dzisiaj do 16 lipca do godziny 24:00. 

3. Wyniki ogłoszę w ciągu dwóch dni od zakończenia rozdania

4. Aby zgarnąć książkę należy w komentarzu udzielić odpowiedzi na pytanie: Co uważasz za swoją największą wadę? Nad czym chciałbyś popracować?

5. Kochani, abym mogła Was zidentyfikować w razie wygranej proszę o pozostawienie meila w komentarzu.


6. Będzie mi ogromnie miło, jeśli oprócz komentarza polubicie profil Pożeram Strony na FB, acz nie jest to warunek konieczny. Mile widziane są również udostępnienia tego posta (może któremuś z Twoich znajomych przydałaby się ta książka)

Póki co, życzę Wam powodzenia!

 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy i sprawia mi ogromna satysfkację z tworzenia tej strony! Dziękuje!