czwartek, 20 lipca 2017

Rozwiązanie konkursu "Ja Wersja 2.0"

Jak zwykle obiecuje sobie, że rozwiążę konkurs na czas, a kolejny raz spóźniam się o kilka dni. Strasznie Was przepraszam. Jednak już jestem i zaraz dowiecie się, kto wygrał egzemplarz książki Anny Gruszczyńskiej "Ja Wersja 2.0"

 

 

Pod postem konkursowym zostawiliście 9 zgłoszeń ( o wiele większym powodzeniem cieszą się rozdania na FB, ale trudno). Wybrałam jedną odpowiedź, którą zaraz Wam zaprezentuję.

Judyta specjalnie na okazję konkursu ułożyła nieomal poemat, i to o własnych wadach.

Moja największa wada?
to że codziennie mnie lenistwo dopada
szybko wpadam w złość
ludziom daje w kość
Jestem wredna i niemiła
na miejscu przyjaciół dawno bym mnie udusiła
Jestem pełna wad niestety
Mój chłopak mówi "takie są kobiety"
Nie prawda! taka to jestem tylko ja
bardziej nieznośnym się chyba być nie da
Ale pracuje nad tym dnia każdego
i już udało mi się wyleczyć z tego
że sarkazmu mniej używam
i nawet mniej leniwa bywam
co do wredności to powiem szczerze
"będę kiedyś miła" - ja w to nie wierzę
Mam trudny charakter ale jedno wiem na pewno
I tym stwierdzeniem pewnie trafię w sedno
ludzie są tylko ludźmi, posiadamy wady
Czasami na niektóre nie ma żadnej rady
Ale pamiętajcie jesteście wspaniali
w oczach najbliższych całkiem doskonali <3

Gratuluję Ci Judyto serdecznie, odezwę się jeszcze dziś w sprawie adresu do wysyłki!

Wszytskim, którzy wzięli udział w rozdaniu, bardzo dziękuję i życzę powodzenia kolejnym razem!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wywołuje uśmiech na mojej twarzy i sprawia mi ogromna satysfkację z tworzenia tej strony! Dziękuje!