Kac Vegas III czyli nie tak zabawnie jak dawnej....

by - poniedziałek, czerwca 17, 2013





Tej trylogii nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. I wszystko byłoby super, gdyby dorównywała poprzednim dwóm częściom....
Ale niestety chyba nie można mieć wszystkiego. Nie powiem, że się nie pośmiałam, bo zwyczajnie bym skłamała, ale śmiałam się tylko z Alana ito też ie zawsze. Film był bardzo przewidywalny, przed kolejnymi wydarzeniami zgadywalam co się stanie tym razem... A chyba nie o to tu chodzi. Widać, że ta część była jakby wymoszona, zrobiona, bo trzeba i tyle. Szkoda:( Tak naprawdę to siedziałam na foetlu kinowym i odmierzałam czas do końca filmu. Trochę załuję ze wydałam kasę,  na bilet, mogłam poczekać na premierę w Canal +. Mówi się trudno, teraz musze to zadośćuczynić i wybrać się na coś wartego mojego czasu i pieniędzy...


Podobne wpisy

0 komentarze