Victoria C. Andrews - "Kto wiatr sieje..."

by - wtorek, sierpnia 05, 2014

Właśnie skończyłam czytać czwartą i przedostatnią część sagi Kwiaty na poddaszu. Wiele się dzieje w tej części. Przeprowadzka do willi, kalectwo Jorego, a przede wszystkim śmierć dwójki głównych bohaterów. Niby jest ciekawie i intrygująco, ale dla mnie ten świat robi się coraz bardziej nierealny, sytuacje tak naciągane. A wiadomo, co za bardzo naciągane to już tak nie cieszy. To nie bajka dla dzieci, lecz powieść.
Ponarzekałam ciut, ale oczywiście przeczytam ostatnią część, przede wszystkim ze względu na to, że jetem ciekawa jak się to wszystko zakończy:)
Oczywiście nie mogę powiedzieć, że książka mnie nie wciągnęła bo nos by mi urósł niesamowicie, ale jednak pierwsza i druga część była najlepsza mimo, że najbardziej druzgocąca.

Podobne wpisy

0 komentarze