Poczytaj mi mamo, czyli powrót do przeszłości

by - środa, stycznia 13, 2016

Pamiętacie malutkie książeczki Poczytaj mi mamo, wydawane ponad 20 lat temu?
Zawsze lubiłam te opowiadania, ale w każdej książce najbardziej magiczne były ilustracje.
Już kilka lat temu wydawnictwo Nasza Księgarnia zdecydowała się na wznowienie serii, zbierając opowiadania w tomiki.
My z Zuzią mamy wszystkie!
Ku mojemu wielkiemu zadowoleniu córka też lubi Poczytaj mi mamo!
Czytamy je wspólnie, jak mówi tytuł.
CO jest niesamowitego w tych opowieściach?
Napisali je najlepsi polscy autorzy: Małgorzata Musierowicz, Tadeusz Kubiak, Joanna Papuzińska.
Wszystkie opowiadania mają ponadczasowy wymiar, są zawsze aktualne. Przekazują dzieciom w ciekawy sposób najważniejsze wartości: przyjaźń, współczucie, pomaganie słabszym i wiele innych.
Księgi Poczytaj mi mamo, są bardzo porządnie wydane. Twarda okładka kredowy papier. Książki przetrwają lata, przejdą przez ręcę pokoleń. Piękne.
I oczywiście niesamowite ilustracje, jakich już nie znajdziemy w dzisiejszych książkach.
Jednym zdaniem: Klasa sama w sobie.
Razem z Zuzką serdecznie polecamy!



 

Podobne wpisy

0 komentarze