"What if?" czyli co jeśli jestem na to za głupia?

by - poniedziałek, stycznia 18, 2016

Kupiłam tą książkę niesiona chwilą...
Tyle mam na swoje usprawiedliwienie.
Widocznie jestem na nią za głupia...
Zobaczyłam okładkę - fajnie brzmi odpowiedzi na hipotetyczne i absurdalne pytania!
Ale aż takiego absurdu się nie spodziewałam.
Według mnie to książka dla umysłów ścisłych, ja do nich nie należę! Jestem humanistką z krwi i kości.

Pytania typu "Co by się wydarzyło, gdyby szklanka wody nieoczekiwania stała się dosłownie w połowie pusta?" lub "Czy strzelajace w dół karabiny maszynowe mogą działać jak plecak odrzutowy?" są dla mnie tak absurdalne, że aż nie do przyjęcia.
Przeczytałam więc kilka najciekawszych według mnie rozdziałów, ale mimo wszystko widocznie jestem za głupia, zrozumiałam połowę...

Pewnie gdybym wcześniej wiedziała kim jest pan Munroe podarowałabym sobie.

A kim jest?
Legenda internetu, twórcą komiksu xkcd.com złożonego z ludków jakie rysują dzieci w przedszkolu czyli kilka patyków i głowa...
Był naukowcem NASA. 

Kochani, jeśli nie jesteście studentem politechniki, geekiem czy nerdem jak kto woli dajcie sobie spokój!
Umysł humanistyczny tego nie przerobi. Wcale mi nie jest żal.
Bez żalu również tą książkę opchnę na Allegro!
 

Podobne wpisy

0 komentarze