Czas podać wyniki!

by - sobota, czerwca 18, 2016

Wiem, wiem wyniki miały być wczoraj...
Niestety ze względu na burzę i przerwę w dostawie prądu, nie dałam rady :( Przepraszam


Do konkursu, w którym nagrodą była książka "Królestwo liter" zgłosiło się łącznie 10 osób, 3 z nich zostawiły komentarze na Facebooku, 7 na moim blogu. Byliście moi drodzy bardzo kreatywni: były ciekaw odpowiedzi, zdjęcia wiersze. Jednak czas wybrać zwycięzce............



Mam ogromną przyjemność ogłosić, że książkę zdobywa Pani Dominika Niemczuk, która napisała poniższy wierszyk ! 
MY! MY! Myyy bardzo książkę chcemy,
Bo powoli literki w domku "wałkujemy"!
Mamusia robi wszystko co może,
Liczy, że synkowi w nauce pomoże.
Mój Maluch ma z mówieniem problemy,
I wszystkie pomoce chętnie przygarniemy.
Książka wydaje się być interesująca,
Może ona zachęci do nauki mojego Brzdąca.
Nauka przez zabawę to najlepsze rozwiązanie,
Niech ta książeczka do naszego domku się dostanie! ;) 


Wszystkim uczestnikom dziękuje za trud włożony w odpowiedzi i mam nadzieję, że zostaniecie moimi wiernymi czytelniczkami :) Może w następny rozdaniu się uda... :) A takowe już za kilka dni więc wypatrujcie...



 

Podobne wpisy

0 komentarze