Szarlotka z kaszy kuskus

by - środa, lutego 08, 2017

Wspominałam Wam jakiś czas temu, że lektura książki "Food Pharmacy" natchnęła mnie do wprowadzenia zmian w naszych nawykach żywieniowych. Przede wszystkim postanowiłam ograniczyć do minimum ilość spożywanego cukru oraz produktów przetworzonych. Na razie idzie mi nieźle, choć czasem ochota na "coś słodkiego" jest nie do odparcia. Szukam wtedy zdrowych zamienników na przykład tak jak było to dzisiaj. Zapraszam Was na fit szarlotkę z kaszy kuskus. 







Co będzie Ci potrzebne?
- pół szklanki kaszy kuskus
- 3/4 szklanki mleka
- łyżeczka miodu
- jedno starte jabłko
- cynamon do smaku

1. Kaszę kuskus (świetnie sprawdzi się również kasza jaglana) gotujemy aż wypije całe mleko.

2. Mieszamy kaszę z jabłkiem i pozostałymi składnikami.

3. Przekładamy do foremki, lub innego naczynia, które nadaje się do włożenia do piekarnika.

4. Zapiekamy 15-20 minut, aż wierzch się zarumieni.

 5. Wcinamy i cieszymy się, że nie pójdzie w boczki :D


A Wy macie jakieś ulubione fit słodkości? Chętnie się dowiem, tym bardziej, że potrzebuje inspiracji, bo zimą moja ochota na słodycze siega zenitu!
 

Podobne wpisy

0 komentarze