Jak zdobyć więcej obserwujących na Instagramie?

by - wtorek, marca 21, 2017

Instagram to nie bułka z masłem. Nie wystarczy po prostu założyć konto i pstrykać zdjęcia, by mieć tysiące obserwujących. Piszę tego posta wcale nie dlatego, że jestem ekspertem w tej dziedzinie, bo nim absolutnie nie jestem (mój profil @pozeramstrony ma nieco ponad 350 obserwujących). Gdybym chciała i gdyby mi na tym rzeczywiście zależało, ta liczba byłaby o wiele większa. Traktuję jednak Instagram jedynie jako dopełnienie bloga i liczby niewiele mnie obchodzą, serio. Dzisiaj przygotowałam jednak rady dla tych, którzy marzą o milionach serduszek pod ich zdjęciami oraz o tysiącach followersów. Oto sposoby, na to jak zdobyć więcej obserwujących na Instagramie.



 Jak zdobyć więcej obserwujących na Instagramie?


Kup ich sobie na Allegro

Gdy oglądam niektóre profile, jestem pewna, że ich właściciele wydali sporo kasy na aukcjach internetowych oferujących instagramowe "polubienia"

Przykładowa aukcja - TUTAJ

Co ciekawe za 12 zł dostajesz 1000 podobno realnych obserwujących, co więcej sprzedawca zapewnia, że jeśli zaczną znikać (?) w ciągu 30 dni od zakupu, Twoje pieniądze będą zwrócone. Nie wiem, nigdy nie próbowałam.



Graj nie fair

 Zabaw się w przedszkolaka, najpierw rozdawaj obserwacje jak cukierki w Halloween, a następnie gdy osoby Ci się "odwdzięczą" odklikuj polubienia. Proste, prawda?

Zdziwilibyście się ile POPULARNYCH blogerek i Instamam tak robi.  Tak, wiem, że to dziecinada, ale chyba działa, skoro praktyka jest uskuteczniana tak często.





Jeśli pomyślałeś w tej chwili, że z tym postem jest coś nie tak i że moje rady są o kant dupy, uspokajam. Te dwa pierwsze sposoby, to droga na skróty, która na dłuższą metę zwyczajnie nie ma sensu. Naprawdę. Jaka bowiem radocha z kupionych fanów? Żadna! Teraz już przechodzimy do części "na poważnie"


Jasne tło

Z moich obserwacji wynika, że zdjęcia, któe posiadają białe lub ogólnie jasne tło są najbardziej lubiane przez użytkowników Instagrama. Wydają się czyste, lepiej widać na nich szczegóły. Najzwyczajniej w świecie przykuwają wzrok. Spójrzcie na zdjęcie poniżej, na nim nawet zwykłe awokado wygląda cudnie.

 


Zorganizuj konkurs

Ten punkt tyczy się przede wszystkim blogerów. Konkurs oczywiście najlepiej zorganizować wraz z firmą, z którą współpracujecie wtedy zarówno jedna jak i druga strona ma z tego korzyści w postaci dodatkowej liczby obserwujących. Oczywiście jedną z zasad konkursu musi być obserwacja strony i udostępnienie posta na swoim profilu. 

Osobiście do tej pory zorganizowałam jeden konkurs, co dodało do liczby obserwujących około 50 osób. Uważam, że to całkiem fajna liczba. Oczywiście istnieje ryzyko, że po zakończeniu konkursu kilka osób się wykruszy, ale bądźcie pewnie, większość pozostanie z wami na dłużej.



Próbuj, próbuj, próbuj

Rób kilka ujęć, testuj z filtrami, baw się zdjęciem. Obecnie do ściągnięcia czeka cała masa prostych w obsłudze aplikacji do obróbki zdjęć, sama chętnie korzystam ze Snapseed. Ja, która w te klocki jestem naprawdę słaba, daje sobie radę. Nie może być to więc trudne..




Używaj top tagów

Hashtagi na Instagramie to podstawa. Używanie tych, które są najczęściej używane, podniesie szansę na nowych obserwujących i na sporą liczbę polubień danego zdjęcia. Jeśli jesteś ciekawy, jakie obecnie tagi są najpopularniejsze na Instagramie, polecam stronę.

Oto kilka przykładowych 
#tbt       #fashion      #followme      #selfie     #summer      #friends



Bądź aktywny

Nie zostawiaj komentarzy obserwujących bez odpowiedzi. Ponadto komentuj zdjęcia, które Cię interesują, wtedy ich właściciele chętnie odwiedzą Twój profil, a gdy wpadnie im w oko, na pewno zyskasz nowych fanów.


A Wam jak idzie na Instagramie? Ile macie fanów? Jakie macie sprawdzone sposoby na zdobycie nowych? Piszcie, kochani, chętnie się dowiem!


Podobne wpisy

0 komentarze