recenzje
Literatura faktu, biografie, literatura podróżnicza:
Zofia Posmysz - "Królestwo za mgłą"
Kacper Rękawek - "Człowiek z małą bombą"
Eefraim Juroff, Ruta Vanagaite - "Nasi. Podróżując z wrogiem"
Paweł Reszka - "Mali bogowie"
Martin Pollack - "Topografia pamięci"
Jung Chang - "Dzikie łabędzie"
Ks.Jan Kaczkowski - "Życie na pełnej petardzie"
Małgorzata Okrafka-Nędza - "Bóg liczy łzy kobiet"
Hanka Zach - "Mój wróg, moja miłość"
Paul Lakanithi - "Jeszcze jeden oddech"
Drauzio Varella - "Klawisze"
Anita Demianowicz - "Końca świata nie było"
Janka Szczęsna - "Wyznanie. Prawdziwa historia polskiej prostytutki"
Dorota Simonides - "Szczęście w garści"
Patryk Vega- "Służby specjalne. Podwójna przykrywka"
Colin Woodard - "Republika piratów"
Justyna Kopińska - "Polska odwraca oczy"
Marta Abramowicz - "Zakonnice odchodzą po cichu"
Jurgen Thorwald - "Ginekolodzy"
Maja Sontag - "Majubaju, czyli żyrafy wychodzą z szafy"
Patryk Vega ' "Niebezpieczne kobiety"
Powieści obyczajowe:
Tessa Hadley - "Przeszłość"
Mellisa Hill - "Dowiesz się ostatnia"
Kasia Bulicz-Kasprzak - "Pójdę do jedynej"
Katarzyna Sarnowska - "Miłość w kolorze sepii"
Kristin Hannah - "Słowik"
Kerry LOnsdale - "Nigdy nie zapomnę"
Jessica Tom - "Foodie w wielkim mieście"
Anna Szczęsna - "Gang różowych kapeluszy"
Nadia Hashimi - "Kiedy księżyc jest nisko"
Izabella Frączyk - "Dziś jak kiedyś"
autor zbiorowy - "Zapach lawendy"
Marta Alicja Trzeciak - "Dwadzieścia siedem snów"
Grażyna Jeromin- Gałuszkia "Gdybyś mnie kochała..."
Cecelia Ahern - "Pora na życie"
Gregory David Roberts - "Shantaram"
Magda Bielicka - "No i bajka"
Anna McPartlin - "Gdzieś tam w szczęśliwym miejscu"
Jennifer Worth - "Zawołajcie położną:
Zofia Ledwosińska - "W stronę marzeń"
poradniki, książki kucharskie:
Andrew Cooper - "Juiceman"
Natalia i Krzysztof Minge "Zgodne rodzeństwo"
David Bez - "Bowllove"
Naomi Moriyama, William Doyle - "Zdrowy jak japońskie dziecko"
"Naturalny detoks"
"U malucha na talerzu"
Anna "Wilczogłodna" Gryszczyńska - "To nie jest dieta"
kryminał/sensacja/thriller:
Katarzyna Puzyńska - "Czarne narcyzy"
David Lagercrantz - "Mężczyzna, który gonił swój cień"
B.A.Paris - "Za zamkniętymi drzwiami"
Olga Rudnicka - "Życie na wynos"
Katarzyna Puzyńska - "Utopce"
Remigiusz Mróz - "Behawiorysta"
Przemysław Borkowski - "Hotel Zaświat"
Katarzyna Bonda - "Lampiony"
Olga Rudnicka - "Natalii 5"
Olga Rudnicka - "Drugi przekręt Natalii"
Olga Rudnicka - "lilith"
Lisa Jackson - "Nie chcesz wiedzieć"
Karin Slaughter - "Ofiara"
Paula Hawkins - "Dziewczyna z pociągu"
David Lagercrantz - "Co nas nie zabije"
Tess Gerritsen - "Milcząca dziewczyna" "Umrzeć po raz drugi"
"Grzesznik"
Harlan Coben - "Odnaleziony"
Robert Galbraith - "Wołanie kukułki, "Jedwabnik"
Graham Masterton - "Dziedzictwo"
Marc Elsberg - "Black out"
literatura piękna, poezja:
Margaret ATwood - "Opowieść podręcznej"
Carlos Ruiz Zafon - "Cień wiatru"
http://degustatorka.blogspot.com/2017/03/hanya-yanagihara-mae-zycie-recenzja.html
Sara Mannheimer - "Poziom zero"
Rupi Kaur - "Mleko i miód"
kolorowanki dla dorosłych:
Marzena Mackiewicz - "Między kreskami"
"Niezwykła Polska"
kolorowanka "100 najpiękniejszych miejsc na świecie"
Johanna Basford - "Zaczarowany las"